Het Tunesisch Verkeersbureau Nederland heeft Tourreps met onmiddellijke ingang aangesteld als haar PR-bureau. Het gespecialiseerde toeristische PR- en marketingbureau zal het Tunesisch Verkeersbureau ondersteunen op de terreinen PR, trade marketing, social media marketing en evenementen.

Zeineb Zouaoui, Directeur van het Tunesisch Verkeersbureau, zegt: “Het spreekt voor zich dat de aanhoudende druk op de toeristische sector van invloed is op een grote vakantiebestemming als Tunesië. In die wetenschap zal Tunesië dit jaar een wereldwijde promotiecampagne uitrollen, waarin de vele en vaak unieke reismogelijkheden en attracties in het land centraal staan. Een speerpunt in onze strategie is het verstevigen en intensiveren van onze samenwerking met media en reisbedrijven in Nederland. De aanstelling van Tourreps past goed in het realiseren van onze strategie.”

Harry Betist, Managing Director van Tourreps, stelt: “Er is onnoemelijk veel te vertellen en te delen over Tunesië. De rijke en lange geschiedenis alsmede het cultureel erfgoed van het land zijn uitzonderlijk. Deze rijkdom en aantrekkelijkheid voor buitenlandse bezoekers gaat hand in hand met zeer scherp geprijsde reismogelijkheden naar Tunesië. Naast de onbezorgde strandvakanties zullen we in onze ‘storytelling’ over Tunesië vooral inspelen op de trend van rondreizen en ontdekken.” Hij vervolgt: “Door de inzet van zowel traditionele communicatiekanalen als een proactieve social media inzet zullen we de Nederlandse vakantieganger informeren over en motiveren voor een vakantie in Tunesië.”