Brussels Airlines breidt opnieuw haar vluchtaanbod uit voor komende zomer. Aan de zomerdienstregeling, die vandaag werd bekendgemaakt, worden vijf nieuwe zomerbestemmingen toegevoegd. Daarnaast start de luchtvaartmaatschappij met een nieuw klantenprogramma, LOOP, dat wordt aangeboden voor alle vluchten binnen het Europese netwerk van de luchtvaartmaatschappij.
Met het Griekse Kreta en het Zuid-Spaanse Jerez worden toeristische trekpleisters aan het zomeraanbod toegevoegd. Met Belfast breidt Brussels Airlines haar netwerk ook uit naar Noord-Ierland. Tenerife en Las Palmas/Gran Canaria, twee routes die dit winterseizoen van start gaan, worden ook in het zomerseizoen aangeboden. Om nog meer keuze te bieden, verhoogt Brussels Airlines daarom volgende zomer de vluchtfrequenties naar veel bestaande bestemmingen. Naar het Schotse Edinburgh worden volgende zomer vier extra wekelijkse vluchten gepland. Ook in haar vluchtaanbod naar Portugal investeert Brussels Airlines verder met drie bijkomende frequenties naar zowel Lissabon als Porto. De uurregeling van deze nieuwe vluchten is op maat van het groeiend aantal citytrippers. Ook de populaire Costa Blanca regio wordt vaker bediend volgende zomer. Het aantal wekelijkse vluchten naar Alicante verhoogt van drie naar vier.
Frequentie
Goed nieuws is er ook voor wie naar Malaga en Venetië wil want er zijn op piekdagen meer vluchten gepland. Tot slot worden ook de vluchtfrequenties naar enkele business bestemmingen, zoals Manchester en Vilnius, verhoogd. Manchester krijgt er zelfs vijf avondvluchten per week bij. Brussels Airlines verhoogt ook haar zetelaanbod naar Göteborg, Toulouse, Oslo, Marseille, London, Barcelona en Faro dankzij de vervanging van kleinere door grotere vliegtuigen.
LOOP
Brussels Airlines start met een nieuw klantenprogramma, LOOP, dat wordt aangeboden voor alle vluchten binnen het Europese netwerk van de luchtvaartmaatschappij. LOOP werd ontwikkeld voor het stijgende aantal klanten dat regelmatig binnen Europa vliegt en uit de traditionele frequent flyer programma’s niet de gewenste voordelen haalt. “Klanten appreciëren onze combinatie van aantrekkelijke prijzen en goede service. De investeringen die we hebben gedaan in onze vloot, nieuwe bestemmingen en innovatieve producten werpen hun vruchten af. Vandaag voegen we nog een goede reden toe om voor Brussels Airlines te kiezen door een loyalty programma te lanceren dat voor iedereen voordelig is”, zegt Lars Redeligx (Brussels Airlines Chief Commercial Officer).