Op 24 november hield EurAm voor de allereerste keer, samen met partners Brussels Airlines en TravelPro, een Fan Club Day. Dit succesvolle evenement vond plaats op het hoofdkantoor in Leuven.
Vincent Hekkert (Sales Manager): “Het was echt tijd om onze grootste en trouwste klanten een keer in het zonnetje te zetten. We werken altijd met open inschrijvingen voor Webinars en Workshops, maar voor dit event deden we het iets anders. Het mooie is dat van iedere retail-partij in Nederland een collega aanwezig was. Van Travel Counsellors tot D-reizen en van ITAC tot The Travel Club. Echt iedereen. We presenteerden een interessant programma. Denk aan een ‘meet and greet’ met ons Support Team en ICT-team, een ‘advanced features’ demo, een kijkje achter de schermen van onze technologie en een presentatie van nieuwe bijzondere producten.”
Toekomst
EurAm is opgericht in 1990 en naast het feit dat het bedrijf in vier landen (Frankrijk, België, Nederland en Luxemburg) is vertegenwoordigd, heeft het in al die jaren heel wat noviteiten geïntroduceerd. Het begon allemaal met een hotelprijzen catalogus die al snel werd vervangen voor een online brochure met dynamic pricing. In 2003 lanceerde EurAm de eerste tool voor rondreizen en in 2007 werd Creative Packaging™ geïntroduceerd, de voorloper van de website die nu gebruikt wordt. Peter Keijers (CEO van EurAm) vertelde de deelnemers: “Mensen kiezen steeds vaker voor maatwerkrondreizen en dat zal in toekomst nog meer worden. Daarnaast worden reizigers steeds veeleisender en willen ze van hun reis een unieke ervaring maken. Dat is voor elke reisadviseur een uitdaging om dat te realiseren. En daarom is onze missie niet voor niets: ‘Create tools that make custom travel fun, simple and unique’. EurAm biedt die beleving waar reizigers op zitten te wachten.”
Belgische gastvrijheid
EurAm vindt het belangrijk dat er vooral een gezellige dag van wordt gemaakt vol Belgische gastvrijheid. “Zo zijn we met de hele club ’s avonds gaan eten (en drinken) in een goed Vlaams restaurant en konden alle deelnemers op onze kosten blijven slapen in een hotel. Als klap op de vuurpijl voorzagen we ook een stadswandeling in de prachtige stad Leuven. Een echte mini city-trip Leuven dus.”
Lees het hele artikel in TravelPro 50, die woensdag 9 december verschijnt.