Rianne Romijn is Editha Hoogenberg opgevolgd als Brand Manager Travel bij Jaarbeurs, dat heeft Romijn bevestigd tegenover TravelPro.
“We hebben ruim twee maanden een intensief traject doorlopen met assessments en vele gesprekken. Het is van beide kanten de intentie dat ik voor langere tijd blijf, ondanks dat je natuurlijk nooit weet hoe het leven loopt”, aldus Romijn, die laat weten zich onder andere bezig te gaan houden met het onderzoeken hoe de Vakantiebeurs aantrekkelijker kan worden gemaakt voor een aanvullend publiek. “Denk bijvoorbeeld aan jongeren. En we kunnen gaan kijken hoe we de consument niet alleen tijdens de Vakantiebeurs aan ons kunnen binden, maar 365 dagen in het jaar inspireren en faciliteren. Voor 2017 gaan we uiteraard ook weer kijken naar thema’s en dergelijke, al dit soort dingen die bij de Vakantiebeurs komen kijken.”
Romijn studeerde Middelbaar Toeristisch en Recreatief Onderwijs (mtro) in Utrecht, evenals ‘Communicatie & Management‘ aan de Hogeschool Utrecht. Eerder was Romijn onder meer campagnemanager bij Agis Zorgverzekeringen en interim directeur & strateeg bij reclamebureau Crossings. Met haar eigen bedrijf Romijn Communicatie volbracht zij klussen als interim projectmanager marketing & communicatie bij NS Zakelijk, hoofd marketing & communicatie bij Stichting Pink Ribbon en interim communicatiemanager bij Borstkankervereniging Nederland.
In TravelPro #52, die morgen verschijnt, een uitgebreid interview met Romijn.
Eén reactie
Rianne gefeliciteerd met deze mooie uitdagende baan!