Vandaag start Zoover haar eerste campagne. Met de pay off ‘je vakantie begint hier’ zet Zoover een eerste stap die aansluit bij de nieuwe merkpositionering. Zoover wil mensen helpen om de perfecte vakantieplek te vinden.
De campagne – samen ontwikkeld met reclamebureau FCB Amsterdam – is een multimediale marketingcampagne en wordt ingezet op TV, radio, online en outdoor. De twee tv-commercials zetten trotse vakantiegangers in de spotlight die hun review van een bestemming of locatie hebben achter gelaten. De boodschap van deze campagne is consumenten aan te moedigen gebruik te maken van de duizenden reviews en tips van anderen om de ideale vakantieplek te vinden. Met de nieuwe positionering stapt Zoover af van de rol van de ‘final check’. Komend jaar wordt het Zoover platform volledig aangepast aan de nieuwe merkpositionering, waardoor het vinden van die perfecte vakantie nog gemakkelijker wordt.
“We hebben scherp voor ogen wat onze ambitie is. Iedereen verdient een geslaagde vakantie en we zijn ervan overtuigd dat we mensen echt kunnen helpen een passende vakantieplek te vinden. Vanuit consumentenonderzoek hebben we geleerd dat het oriëntatieproces vaak leidt tot grote frustraties. Wij willen die consumenten beter gaan helpen in dit proces, zodat de vakantievoorpret al begint op Zoover”, aldus Mark Linde (Head of Marketing Zoover).
Bekijk hier de TV commercial van Zoover
Eén reactie
Trots op onze nieuwe marketing-campagnes!