LIAT, The Caribbean Airline, is een samenwerkingsverband aangegaan met Discover the World om agenten en consumenten in de offline markten te kunnen bereiken.
“We zijn erg blij om samen te werken met Discover the World en kijken uit naar de groei van onze klantenbasis en uitbreiding van onze aanwezigheid in nieuwe markten,” zegt David Evans, CEO van LIAT. “Discover the World wordt onderdeel van de LIAT team. Discover the World zal ons op belangrijke evenementen vertegenwoordigen, zorgen voor groei en het creëren van bewustzijn van het merk LIAT. LIAT heeft momenteel geen vertegenwoordiging in het Europa, de UK, de VS en Canada, waar veel interline passagiers en potentiële passagiers zijn gebaseerd. Dit partnerschap biedt een kans voor ons om onze bekendheid en aanwezigheid te laten groeien.” Ian Murray, Discover the World vice-president: “We zullen LIAT vertegenwoordigen LIAT in 47 landen, waar wij verantwoordelijk zijn voor het verhogen van het aantal passagiers op netwerk van LIAT. Door gebruik te maken van onze sales ervaring en digitale marketing, zullen we de naamsbekendheid te vergroten en meer klanten aantrekken.”
LIAT werd in 1956 opgericht en viert zijn 60ste verjaardag dit jaar. LIAT verbindt de eilanden in de hele oostelijke en zuidelijke Caribbean, van Puerto Rico tot Guyana.