Tijdens de franchisebijeenkomst van Personal Touch Travel, die onlangs werd gehouden, presenteerde de organisatie achttien nieuwe zelfstandig reisadviseurs. Totaal zijn er nu zo’n 120 ZRA’s aangesloten bij de organisatie. “Dat is toch geweldig”, zegt Harry Aarsse (Algemeen Directeur Personal Touch Travel).
De reden voor de groei is volgens Aarsse simpel: “We hebben een goed en transparant verhaal, daarnaast biedt Personal Touch Travel een verdienmodel waarbij het draait om de franchisenemer. Wij willen namelijk dat diegene zoveel mogelijk overhoudt onderaan de streep.” Om de productkennis optimaal te houden, waren er meerdere leveranciers aanwezig op het tweejaarlijkse event, zoals Gateway, Air Canada, het Spaans Verkeersbureau en VisitBritain. Marieke van Dijl (B2B Manager Europe bij VisitBritain) stelde de aanwezige ZRA’s op de proef en wie de juiste antwoorden op haar vragen gaf, mocht mee op een studiereis naar Schotland. “We nemen wel vaker deel aan leveranciersdagen, dat geeft ons namelijk de mogelijkheid om de doelgroep te informeren over de producten van VisitBritain.” Jacqueline den Dunnen (J-Line Personal Touch Travel) sleepte een plek op de studiereis in de wacht.
Lees meer in TravelPro 12, die woensdag 23 maart verschijnt.