De afgelopen weken verraste de Lufthansa Group meer dan 200 reisprofessionals met niet één, maar drie Casino Events. Een origineel concept waarbij de aanwezigen door middel van een op maat gemaakt casino op een leuke manier meer te weten kwamen over Lufthansa, Swiss, brussel airlines, Austrian Airlines en op de laatste avond ook bmi regional.

De avonden werden goed bezocht met 70 aanwezigen in Eindhoven, 90 in Hoofddorp en 50 in Rotterdam. TravelPro was aanwezig op de laatste avond en sprak met Carolina van der Spoel (Marketing Manager Austrian Airlines) en Marcel Rohring (Senior Accountmanager Lufthansa).

Tijdens het gesprek werden enkele ontwikkelingen per airline besproken. Binnen de Lufthansa Group zijn er nieuwe zonnige bestemmingen bijgekomen. Passagiers kunnen met Lufthansa naar Cancun, met Austrian naar Mauritius, met brussel airlines naar Tenerife en met Swiss naar Rio de Janeiro. Daarnaast is Lufthansa bezig om de Premium Economy te integreren op de long-haul vluchten. Voor het eind van het jaar moet het ingebouwd zijn op elk long-haul toestel van de Duitse luchtvaartmaatschappij. Swiss vliegt vanaf januari 2016 met negen Boeings 777-300, vanaf de zomer worden de toestellen ingezet op routes naar Azië, Zuid-Amerika en de westkust van de Verenigde Staten. Ook Austrian Airlines is bezig met een nieuwe vloot. De fokker 70 en 100 gaan eruit en zeventien nieuwe Embraers komen erin.

Lees meer over de Lufthansa Group en het Casino Event in TravelPro nummer 41