alltours De alltours groep heeft haar afgelopen boekjaar afgesloten met een winst van € 39 miljoen, een stijging van bijna 22% ten opzichte van het jaar daarvoor. Het Duitse concern heeft met al haar binnen- en buitenlandse dochterondernemingen winst weten te boeken, maar de merken alltours vliegreizen en het dynamic packaging label Byebye hebben het meest bijgedragen aan het positieve bedrijfsresultaat. Samen hebben deze bedrijven een omzet van € 1,4 miljard weten te behalen, mede door de groei van het aantal passagiers met 80.000 naar 1,75 miljoen. In het huidige boekjaar ziet het bedrijf een groei van 5%  in de verkoop en het aantal passagiers.

“Op dit moment is te zien dat alle alltours groep ondernemingen positieve resultaten genereren in het huidige fiscale jaar. Voor zowel touroperators als Byebye verwachten wij dat de groei van de verkoop en het aantal passagiers zal doorzetten”, aldus algemeen directeur Willi Verhuven alltours.

De 213 reisbureaus van alltours hebben een groei in omzet gemaakt van 8%, naar €264 miljoen. Opvallend is dat deze groei ver boven het gemiddelde ligt van alle Duitse reisbureaus.