Amadeus Benelux kondigt vandaag de lancering van specifieke sociale mediakanalen voor de Benelux aan.

“Wat zit in onze nieuwe naam Customer Care vervat? Het geschatte aantal passagiers van lage kosten-luchtvaartmaatschappijen in de Benelux voor 2015? Hoe kun je als reisbureau tegenwoordig efficiënter werken? Welke onderwerpen zijn nu hot in de Benelux reisindustrie? Daarom lanceerden wij onze specifieke Benelux blog, Twitter-account en LinkedIn updates”, zegt René Schukkink, Commercieel Director van Amadeus Benelux.

“We delen onze vakkennis, onze data en inzichten als provider van reistechnologie. En we zullen waar mogelijk specifieke informatie voor de Benelux toevoegen. Dit is heel belangrijk: we zijn een internationale speler die 195 landen bedient, maar ons Benelux-team is altijd in de buurt. We passen onze producten en informatie altijd aan die specifieke markt aan”, voegt René er nog aan toe. “Onze tagline is Let’s Shape The Future Of Travel. Een groot deel van die toekomst is online zijn, met welke interface of toestel ook. Wij willen aanwezig zijn daar waar onze Benelux-klanten en -partners zijn!”