Barbados Tourism Marketing Inc. (BTMI) heeft Anita Nightingale benoemt als nieuwe directeur Europa. De aanstelling van Nightingale moet ervoor zorgen dat Barbados een verdere groei vanuit continentaal Europa realiseert.

Nightingale heeft meer dan vijftien jaar internationale ervaring in de retail, autobranche, financiële en toeristische sector. Zij was tot voor kort directeur van het verkeersbureau van Montserrat waarvoor zij een nieuwe website en contentstrategie voor de social media channels opzette. Ook ontwikkelde zij een elektronisch onderzoek naar de uitgaven van bezoekers op het eiland en kwamen onder haar leiding vier nieuwe verbindingen tot stand met LIAT en Caribbean Helicopters Limited.

“Europa is een regio waar we al groeien, maar nog veel potentieel voor Barbados zien. Nu we een directeur hebben die zich uitsluitend op deze markt richt, verwachten we onze positie te verstevigen. We zijn zeer blij met de komst van Anita en kijken er naar uit haar ervaring en talent op het gebied van marketing en management te benutten”, aldus William Grifiith, CEO van BTMI. Voor de Nederlandse markt blijft Joke Maassen van Travelproof het aanspreekpunt.