Vandaag opent Brussels Airlines ‘The Loft’ op Brussels Airport, een nieuwe business lounge waar comfort, technologie, trendy design en Belgische gastronomie centraal staan. Met dit nieuwe lounge-concept werd samengewerkt met bekende topmerken en designers.
The Loft is maar liefst vier keer groter dan de vorige lounge en kan 300 reizigers verwelkomen. De totaaloppervlakte van 1240m2 bestaat uit acht verschillende zones met elk een andere functie. Lars Redeligx, Brussels Airlines Chief Commercial Officer: “Met The Loft illustreren we meer dan ooit dat de ervaring van onze klanten centraal staat in alles wat we doen bij Brussels Airlines. Dit revolutionair loungeconcept positioneert Brussels Airlines als een kwalitatieve trendsetter voor het veeleisende business publiek en dat gebaseerd op de beste ingrediënten van de Belgische gastvrijheid en digitale technologie. Niet alleen aan boord maar ook in onze lounge willen we onze nieuwe Brussels Airlines slogan ‘We go the extra smile’ dag in dag uit gaan waar maken. Dankzij de getalenteerde mensen van Designit en ons partnership met Microsoft, hebben we van The Loft niet enkel een fantastische fysieke ruimte gemaakt, maar ook een unieke digitale ervaring”.