De nieuwe campagne van Center Parcs waarin 29 verschillen belicht worden waarin Center Parcs uniek is in de ogen van haar gasten is vandaag van start gegaan. Na vele internationale campagnes, is dit de eerste campagne die Center Parcs speciaal voor de Nederlandse markt heeft ontwikkeld.
Het is voor het eerst dat Center Parcs een campagne specifiek voor de Nederlandse markt heeft ontwikkeld. “Samen met onze Nederlandse gasten hebben we de unieke kenmerken van Center Parcs benoemd. In een mum van tijd hadden we een lijst met tientallen verschillen samengesteld. Dat zijn de verschillen die nu de hoofdrol spelen in deze campagne”, aldus Paul Geraeds, Marketing Director Center Parcs. “Het is onze eerste campagne speciaal voor de Nederlandse markt. De TV-commercials zijn bijvoorbeeld heel anders dan wat Nederland tot nu toe van ons gewend is. Op deze manier willen we op verfrissende wijze laten zien wat Center Parcs nu zo bijzonder maakt en de boodschap relevanter maken voor onze Nederlandse gasten.”
De nieuwe 360-campagne gaat op 20 januari van start met een reeks tv-commercials die exclusief op de RTL-zenders te zien zijn. In de commercials worden telkens 1 van de 29 verschillen op humoristische wijze belicht.
Eén reactie
Leuk voor Center Parcs maar geen reisbureau die ze wil verkopen !