Corendon verwacht haar eerste toestel met een nieuwe livery eind april, dat laat Dick Gussen (Marketing Manager Corendon) weten tegenover TravelPro. Zowel de toestellen van Corendon Dutch Airlines (CND) als die van Corendon Airlines krijgen allemaal dezelfde look. Aan boord blijven de stoelen hetzelfde. De stewards en stewardessen worden wel in het nieuw gestoken. Voor zowel de airline, het hotel en de reisleiding komt er één kledinglijn.
“Alle activiteiten onder het merk Corendon moeten één uitstraling en één en dezelfde identiteit krijgen”, zo liet Steven van der Heijden (CEO Corendon) eind vorig jaar al weten in een interview dat hij en Atilay Uslu (CEO en oprichter Corendon) gaven aan TravelPro. Corendon wil haar vloot verdrievoudigen naar minimaal zes toestellen. De kans dat Corendon toestellen voor de lange afstand gaat aanschaffen is erg klein. “Vliegtuigen voor de lange afstand zijn duur en risicovol. Dat weet ik als geen ander. Bovendien heeft TUI op de verre zonbestemmingen een zeer sterke positie. Het is voor ons veel verstandiger om ons te focussen op de uitbouw van bestemmingen als Griekenland, Spanje en Turkije”, aldus Van der Heijden.
Met een nieuw logo, een nieuwe slogan (‘Altijd de beste vakantiedeals!’), een nieuw beeldmerk, een nieuwe huisstijl (waarin zon, zee en strand centraal staan) en de nieuwe tv-commercial met Cor & Don ging Corendon 2015 (het jaar waarin het 15-jarig bestaand wordt gevierd) in een compleet nieuwe stijl van start. Corendon beschikt over eigen vliegtuigen met Corendon Dutch Airlines en diens zusteronderneming Corendon Airlines. Corendon Dutch Airlines beschikt in het zomerseizoen 2015 over vier Boeings 737-800, Corendon Airlines over twaalf.
Eén reactie
ziet er heel einlgentijds en oook vrolijk uit passend bij een leisure airline!
je krijgt direct zin in vakantie of een weekendbreak!😎veel succes!