CoronavirusNieuws

Corendon: zomerboekingen verschuiven naar het najaar

“De laatste cijfers laten zien dat de zomerboekingen momenteel worden opgeschoven naar het najaar, winter en voorjaar 2021”, dat laat Corendon weten. “De maanden september en oktober worden op dit moment vooral geboekt. Bestemming als Griekenland, Turkije en Curaçao zijn populair aangezien je daar in het najaar nog van de zon kan genieten. Verder zijn klanten nu nog bewuster aan het kijken waar ze naartoe gaan met vakantie. Het veiligheidsgevoel staat voorop. Het moet schoon, veilig en goed bereikbaar zijn.”

Sinds afgelopen maandag is de fysieke SGR-voucher beschikbaar voor alle Corendon klanten die een voucher moeten ontvangen. De voucher is aan ‘Mijn Corendon’ toegevoegd en per direct inwisselbaar voor een nieuwe of bestaande vakantie. De voucher is tot uiterlijk één jaar na uitgifte geldig, zodat klanten niet meteen hoeven te beslissen voor welke nieuwe vakantie ze kiezen. Ze kunnen daarna zelf hun nieuwe vakantie of vlucht boeken via de Corendon website of via hun reisbureau, waarbij ze kunnen kiezen uit het gehele aanbod; ook van andere labels zoals Stip Reizen en Maris Life. Om de keuze voor de vakantieganger te vergroten, heeft Corendon nu al een groot gedeelte van het winterzonaanbod 2020/2021 beschikbaar gemaakt op haar website.​ Vanaf volgende week zal ook voor zomer 2021 Bali, Bonaire en Curacao al te boeken zijn.

Reissom
Wanneer de reissom van de nieuwe reis hoger uitvalt, brengt Corendon de meerkosten in rekening. Wanneer de nieuwe vakantie goedkoper is, blijft het restbedrag staan op de voucher of betaalt Corendon het verschil terug als het restbedrag minder is dan 10%. Het tegoed kan de klant ook besteden aan een andere bestaande boeking, maar ook aan een nieuwe boeking van een andere boeker.

© 2020, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

2 Reacties

  1. STEFAN
    11 april 2020 at 09:09 — Beantwoorden

    Als iedereen zijn geld terug neemt gaat deze vliegmaatschappij kapot denk ik
    Ik ga uit van het goede van het bedrijf en hoop dat alles spoedig weer normaal gaat verlopen voor iedereen .

  2. 10 april 2020 at 20:12 — Beantwoorden

    Ik wil mij geld terug helemaal om dat ik het had geannuleerd
    En het was voor ons ook nog bijna het hele bedrag heb hier al vaak over gebeld we zouden pas half juni weg gaan
    ik blijf er bij dat ik mij geld terug hebben misschien dat andere mensen het wil kunnen missen maar wij niet
    ik heb gewoon recht op Mij Geld terug

    Henny Kleveringa Hendriks

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Vorige bericht

Bedrijf doet bod van $ 2,5 miljard om Malaysia Airlines

Volgende bericht

Update - Sunny Cars annuleert alle boekingen tot en met 31 mei

Auteur

Dylan Cinjee

Dylan Cinjee

Dylan is begonnen als stagiair bij TravelPro. Na zijn stage kreeg Dylan de kans om te blijven bij TravelPro als lid van de redactie. Tijdens deze periode heeft Dylan zijn Bachelor in Tourism Management gehaald.