D-reizen/Prijsvrij heeft gereageerd op de annuleringen die Transavia heeft moeten doorvoeren. Het is duidelijk dat het reisbedrijf teleurgesteld is in de luchtvaartmaatschappij.
“Het teleurstellende acteren van Transavia leidt vooral tot schade voor hun eigen merk, maar heeft helaas ook een negatieve werking op het vertrouwen van de consument in de reisbranche”, zo staat te lezen in een persbericht.
Problemen beperkt
Bij zowel Prijsvrij Vakanties áls D-reizen zijn de problemen beperkt en ondertussen voor alle klanten opgelost, zo laat het reisbedrijf zelf weten. “Wij hopen dat Transavia snel weer alles onder controle heeft en dit soort situaties in de toekomst toch écht weet te voorkomen.”
Foto © D-reizen / minhanphotos / Shutterstock.com.
2 reacties
Het is een bizarre situatie! Reisorganisaties moeten de handen ineen slaan.
Neem contact met mij op.
Het is nu weer ellende bij Transavia, het haalt echt de voorpret van de vakantie weg. Het kan zomaar weer geannuleerd of verzet worden met alle gevolgen van dien.
Het lijkt me voor touroperators een ramp om met zo’n onbetrouwbare partij te moeten werken.
Als ik dan lees dat Transavia vorig jaar zo goed heeft gedraaid ondanks al die ’tegenslag’ en daardoor de tickets die er wel waren duurder konden verkopen! Dan hoop ik toch echt dat dit niet een nieuw soort verdienmodel gaat worden.