DTI lanceert dynamic packaging platform Dutch Travel International (DTI) heeft tijdens de ITB haar dynamic packaging platform ‘DTI Plus’ gelanceerd. ‘‘In Duitsland werken onze collega’s al zes jaar op deze manier en het is een groot succes. Zo’n 37% van onze omzet daar komt via dynamic packaging’’, aldus Mert Kayalioglu, general manager, tegenover TravelPro.

Kayalioglu is ervan overtuigd dat DTI Plus de reisagent enorm veel extra mogelijkheden biedt. ‘‘We zijn vanaf februari 2011 met dit project bezig. Naast het reguliere aanbod van DTI is het voor reisagenten mogelijk om vele extra’s te boeken via DTI Plus. Denk hierbij aan citytrips naar bijvoorbeeld Londen, Venetië, Rome en long haul (onder andere Los Angeles of New York City) met gegarandeerde beschikbaarheid. Als iets niet beschikbaar is dan zal je daarvoor ook geen prijzen zien in het systeem’’, aldus Kayalioglu, die veel verwacht van het nieuwe product. ‘‘Het is een futuristisch systeem en supersnel, de prijzen die het reisbureau ziet zijn hetzelfde als de prijzen die de consument via de B2C-site ziet.’’

Lees meer in TravelPro 5 die vandaag verschijnt.