De eerste editie van de ‘Corporate Day’, die KLM Nederland gisteren organiseerde is door ruim 150 zakelijke klanten van de luchtvaartmaatschappij bezocht. KLM organiseerde de dag om hen te informeren over de ontwikkelingen van het KLM-product en om met elkaar van gedachten te wisselen. “We zien het aantal corporate klanten nog steeds toenemen, ze hechten veel waarde aan de service die wij bieden”, zo laat Pieter Elbers (President-directeur KLM) die ook aanwezig was, weten tegenover TravelPro.
Na een bezichtigen van enkele toestellen, verplaatste het gezelschap zich richting Hotel Park Plaza Schiphol Airport (Lijnden) waar Pieter Bootsma (EVP Commercial Marketing), Harm Kreulen (SVP Benelux Air France-KLM), Carl Schelleman (per 1 maart Commercial Director verantwoordelijk voor Europa, m.u.v. Nederland en Frankrijk, en Noord-Afrika) en Toon Balm (volgt per 1 maart Carl op als VP Sales & Services KLM NL ) namens KLM presentaties verzorgden. Perry Cantarutti (SVP Europe Middle East, Africa) en Bertrand Visconti (VP International Sales) deden dit namens respectievelijk Delta Air Lines en Alitalia. Voor de aanwezigen bestond er na de presentaties de mogelijkheid om vragen te stellen, waarbij naast het mondeling stellen van de vraag deze ook via sms of website kon worden gesteld.
Foto: Pieter Elbers in gesprek met corporate klanten, stewards en stewardessen over het nieuwe Business Class-product van KLM.