De D-reizen Vakantiewinkel aan de Symfonie 27-29 in Nieuw-Vennep onderging onlangs een complete metamorfose. De winkel kreeg een frisse, nieuwe uitstraling die de filosofie van D-reizen nóg meer onderstreept. De winkel wordt aanstaande vrijdag om 12.00 uur feestelijk heropend op een geheel nieuwe locatie, direct naast de ingang van de Digros-supermarkt.
De opening op 30 maart krijgt een feestelijk tintje. Vanaf 12.00 uur worden klanten door manager Moira Adriaensen en haar medewerkers Rina, Donna, Irene en Kimberly welkom geheten met hapjes en drankjes. Moira Adriaensen: ‘‘Klanten profiteren deze dag niet alleen van een scherpe openingsaanbieding, maar maken ook kans op leuke prijzen tijdens het kofferspel, waarbij het juiste gewicht van de koffer moet worden geraden. De hoofdprijs van het kofferspel is een waardecheque ter waarde van € 1.000, beschikbaar gesteld door Oad. Daarnaast geven wij tien klanten € 100 korting op een reis van Oad naar keuze. Iedereen is van harte uitgenodigd om langs te komen’’. De Vakantiewinkel is gevestigd aan de Symfonie 27-29. Steven van Nieuwenhuijzen, algemeen directeur D-reizen: ‘‘Extra bijzonder aan deze heropening is dat de winkel nu op een niet te missen locatie komt in het winkelcentrum, namelijk pal naast de ingang van de Digros-supermarkt. Een uitstekende plaats omdat daar dagelijks veel mensen hun boodschappen komen doen en D-reizen hierdoor nog meer onder de aandacht komt’’.
Nieuwe vestigingen
Naast winkels heropenen blijft D-reizen, tegen de trend in, ook nieuwe vakantiewinkels openen. In 2011 opende D-reizen in totaal zes nieuwe vestigingen (Hoogezand, Den Bosch, Nieuwegein, Emmeloord, Den Haag en Tilburg) en voor 2012 staan er nog meer op de rol. De recente opening van een winkel in Almere-Haven en de tweede winkel in Delft zijn daar het voorbeeld van. Directeur Van Nieuwenhuijzen: ‘‘Wij geloven in de kracht van persoonlijk advies en merken dat onze klanten het prettig vinden een servicepunt in de buurt te hebben. Voor het volledig bespreken van een vakantie, de laatste overwegingen na een oriëntatie op internet en bij vragen. Ook de zogenaamde ‘geholpen zelfbediening’, bijvoorbeeld door middel van live-chat met een ter zake kundige reisadviseuse, is voor veel van onze klanten een uitkomst’’.