'Focus' masterclasses voor reisprofessionalsReiswerk en ResetManagement bieden gezamenlijk een serie masterclasses aan, die de reisprofessional op het belangrijke thema “Focus op de klant, Focus op Verandering” op praktische wijze ondersteunt. De drie masterclasses, die op 21 maart, 25 april en 23 mei 2013 worden gegeven, bieden leidinggevenden in de reisbranche handvatten om oplossingsgericht complexe (verander)vraagstukken te benaderen, klantgerichtheid te optimaliseren in de organisatie en effectief te sturen op gewenst gedrag van medewerkers.

De masterclasses zijn primair gericht op leidinggevenden (midden en hoger kader) in de reisindustrie, die klantgericht werken willen optimaliseren, succesvol veranderingen willen doorvoeren en gewenst gedrag van zijn/haar medewerkers willen bewerkstelligen. Aan de hand van een aantal praktijkvoorbeelden zullen de deelnemers praktische handvatten worden geboden om de besproken onderwerpen te spiegelen aan hun eigen organisatie en toe te passen.  

Reiswerk biedt de eerste 25 aanmelders voor de masterclasses een korting van 50% op de deelnamekosten van € 275. Deelnemers kunnen zich inschrijven via info@reiswerk.nl. Reiswerk en ResetManagement willen met het organiseren van de masterclasses een bijdrage leveren aan de verdere professionalisering van de branche, waar het leveren van toegevoegde waarde, efficiency en klantgerichtheid bovenaan de prioriteitenlijst van ieder reisbedrijf staan. Meer informatie is te vinden op www.reiswerk.nl. Voor uitgebreide informatie zijn tevens brochures beschikbaar. Deze kunnen worden opgevraagd via info@reiswerk.nl.