Paul Geraeds, Marketing Directeur van Center Parcs Europe, heeft besloten om na een loopbaan van zeventien jaar – waarvan de laatste acht jaar als marketing eindverantwoordelijke – de groep per april te verlaten en zich te richten op een nieuwe stap in zijn carrière. Paul Geraeds heeft zich binnen Center Parcs onderscheiden door commerciële groei te bewerkstelligen en diverse projecten en merkinitiatieven met enorm veel enthousiasme te leiden.

Hij laat de organisatie met een gerust hart achter, aangezien de huidige CEO Mark Haak Wegmann over een enorme Center Parcs productervaring beschikt en de organisatie een sterk, uitgebalanceerd marketingteam in huis heeft. Nu hij ook de afronding van deagency pitch met het pan-Europees reclamebureau Ogilvy geleid heeft, is dit een natuurlijk moment om het stokje over te dragen. Per april 2014 zal Paul Geraeds zijn loopbaan voortzetten als CEO van Bakker Hillegom, een internationale onderneming die in twintig verschillende landen actief is in de bloemen- en tuinartikelensector met een omzet van ruim 160 miljoen euro. Bakker Hillegomheeft 4 miljoen klanten op jaarbasis en richt zich via Direct Marketing en e-commerce op de eindgebruiker.

“Vanaf de buitenkant lijkt dit een enorme stap, aangezien het twee verschillende vakgebieden betreft: van een leisure product naar bloemen en planten”, verklaart Paul Geraeds. “Echter, qua marketingmechaniek lijken beide organisaties sterk op elkaar. Ze zijn beiden CRM-gedreven en geloven in een directe klantrelatie. Daarnaast is Bakker Hillegom ook Europees marktleider.” Tot slot zal Paul Geraeds zich onverminderd blijven inzetten als voorzitter voor de SAN (Stichting Adverteerdersjury Nederland) en in zijn adviesfunctie voor de Hogere Hotelschool Den Haag. Begin vorig jaar werd Françoise Gri aangesteld als CEO van de algemene directie van de Pierre & Vacances Center Parcs Group, aan de zijde van Gérard Brémond, President Directeur van de groep.