CoronavirusNieuws

Hoe ziet de toekomst van de reissector en reizen er volgens jullie uit?

Telefonisch en via diensten als WhatsApp, Skype, Zoom en Teams wordt er ook binnen de Nederlandse reissector al hard gediscussieerd over de toekomst van de reissector en reizen. Ben jij werkzaam in de reissector? Dan zijn wij benieuwd hoe jij hier over denkt.

Wij zijn op zoek naar de ideeën die leven over de toekomst van de reissector. Wat gebeurt er met zso’s, retailketens, touroperators, commissies, contracten, hotelketens, airlines, rederijen, tourist boards, pr- en marketingbureaus en ga zo maar door. Mail je ideeën naar redactie@travelpro.nl. Bellen kan natuurlijk ook (024-8200203) of laat hieronder een reactie achter.

Ook in landelijke media wordt er gediscussieerd over hoe reizen er in de toekomst gaat uitzien. Steven van der Heijden (CEO Corendon) liet eerder deze week aan RTL Nieuws weten dat hij verwacht dat hygiëne de nieuwe concurrentiestrategie gaat worden voor vliegtuigmaatschappijen. “We moeten naar een hygiënemodel zoals Japan.”

Contactlenzen, lenzenvloeistof of oogdruppels nodig? 123Lens.nl is een gerenommeerde Nederlandse specialist op gebied van contactlenzen en lenzenvloeistoffen. Thuiswinkelwaarborg gecertificeerd en gratis bezorgd door heel Nederland!

© 2020, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

1 Comment

  1. Mandy Pina
    27 maart 2020 at 15:46

    Het behoeft niet gezegd te worden dat deze Corona crisis niet te lang moet gaan duren voor o.a. de reisbranche. Helaas zullen er ook nu weer bedrijven om gaan vallen, ben ik bang. Wij bij Reisbureau Harmelen zijn blij dat het grootste gedeelte van al onze geannuleerde reizen uit pakketreizen bestaat. Door het Coronavoucher is deze omzet tenminste niet weg. In de toekomst zullen wij nog duidelijker gaan communiceren naar onze klanten wat de risico’s zijn van samenstelde reizen, zeker als er non refundable segmenten zijn in opgenomen. Verder houden we de moed erin en blijven we positief en hard aan het werk om al onze klanten te voorzien in antwoorden en het verzetten van hun reizen. Op naar betere tijden! Sterkte allemaal.

Vorige bericht

Reisadvies Italië nog verder aangescherpt

Volgende bericht

Don Kaspers (CEO D-rt Groep): "Ik maak een diepe buiging en applaudisseer voor alle collega's"

Auteur

Arjen Lutgendorff

Arjen Lutgendorff

Arjen is in januari 2007 aan de slag gegaan bij TravelPro als redacteur. Na een toeristische en journalistieke opleiding heeft hij zijn plek gevonden bij het reisvakblad van formaat.