Telefonisch en via diensten als WhatsApp, Skype, Zoom en Teams wordt er ook binnen de Nederlandse reissector al hard gediscussieerd over de toekomst van de reissector en reizen. Ben jij werkzaam in de reissector? Dan zijn wij benieuwd hoe jij hier over denkt.
Wij zijn op zoek naar de ideeën die leven over de toekomst van de reissector. Wat gebeurt er met zso’s, retailketens, touroperators, commissies, contracten, hotelketens, airlines, rederijen, tourist boards, pr- en marketingbureaus en ga zo maar door. Mail je ideeën naar redactie@travelpro.nl. Bellen kan natuurlijk ook (024-8200203) of laat hieronder een reactie achter.
Ook in landelijke media wordt er gediscussieerd over hoe reizen er in de toekomst gaat uitzien. Steven van der Heijden (CEO Corendon) liet eerder deze week aan RTL Nieuws weten dat hij verwacht dat hygiëne de nieuwe concurrentiestrategie gaat worden voor vliegtuigmaatschappijen. “We moeten naar een hygiënemodel zoals Japan.”
Eén reactie
Het behoeft niet gezegd te worden dat deze Corona crisis niet te lang moet gaan duren voor o.a. de reisbranche. Helaas zullen er ook nu weer bedrijven om gaan vallen, ben ik bang. Wij bij Reisbureau Harmelen zijn blij dat het grootste gedeelte van al onze geannuleerde reizen uit pakketreizen bestaat. Door het Coronavoucher is deze omzet tenminste niet weg. In de toekomst zullen wij nog duidelijker gaan communiceren naar onze klanten wat de risico’s zijn van samenstelde reizen, zeker als er non refundable segmenten zijn in opgenomen. Verder houden we de moed erin en blijven we positief en hard aan het werk om al onze klanten te voorzien in antwoorden en het verzetten van hun reizen. Op naar betere tijden! Sterkte allemaal.