Marketing- en pr-bureau Aviareps Tourism gaat vanaf heden werken aan cruisebewustzijn uit naam van Holland America Line. Het bureau zal de cruisemaatschappij in de gehele Benelux pr-matig gaan ondersteunen.
Ondanks de hoge merkbekendheid en 140 jaar historie, wil Holland America Line, door uitbreiding van de pr -activiteiten in de Benelux, het cruisebewustzijn verhogen en het cruisen als vakantiemogelijkheid meer onder de aandacht krijgen. Sinds de opening van het kantoor in Rotterdam, nu vijf jaar geleden, is er een sterke groei geconstateerd. Nico Bleichrodt, Senior Director of Sales North & Central Europe van Holland America Line: “Er liggen kansen om de consument een beter beeld te geven over cruisen en cruisevakanties. Het is belangrijk te laten zien wat een cruisevakantie te bieden heeft. Wij denken dat we met public relations activiteiten, die ook onze marketing en verkoop ondersteunen, kunnen laten zien hoe fantastisch het maken van een cruise is. De rijke kennis en kunde van Aviareps Tourism op dit gebied zal denken wij, voortborduren op ons huidige succes op deze voor ons zo belangrijke markt”.
Holland America Line is op 18 april 1873 opgericht. Dit betekent dat op deze datum in 2013 de maatschappij exact 140 jaar bestaat. “Iets om trots op te zijn”, aldus Mincke Pijpers, Head of Tourism van Aviareps Tourism. “Uiteraard zullen wij rondom deze datum dit 140-jarig bestaan aangrijpen om de rijke historie van Holland America Line in de Benelux te vieren. Daarnaast is het een goed moment om ook het cruiseproduct van Holland America Line in bredere zin onder de aandacht te brengen bij zowel de media als de consument. Wij zijn er in ieder geval bijzonder trots op om voor zo’n historisch mooie naam als Holland America Line te mogen gaan werken.” Meer informatie over Holland America Line is te vinden op: www.hollandamerica.com.