De online reisorganisatie Travelservice zal vanaf 1 Mei een servicebalie openen op Maastricht Aachen Airport. “Met het openen van deze servicebalie willen wij een extra servicepunt aanbieden waar onze reizigers terecht kunnen voor vragen,” aldus Michael Ros, Directeur Sales & Marketing van Travelservice.
Bij de balie kan men onder andere terecht voor extra informatie over de vakantiebestemming, vragen over het inchecken of hulp bij het bijboeken van ruimbagage en excursies. Naast het verlenen van deze extra services zal de balie ook als verkooppunt dienen voor last minute aanbiedingen naar diverse Europese bestemmingen. De Travelservice balie zal op de airport direct na binnenkomst van de aankomsthal te vinden zijn.
“De nieuwe servicebalie is een onderdeel van de nieuwe “bricks and clicks” strategie van Travelservice, hiermee willen we de zichtbaarheid en de servicegraad van onze dienstverlening vergroten, aldus Casper Knieriem, Directeur Business Development van Travelservice. De balie moet ervoor zorgen dat de service voor klanten van Travelservice nog beter wordt en dat de reisorganisatie meer naamsbekendheid krijgt onder reizigers. In augustus 2014 opende Travelservice al een balie op Eindhoven Airport.