“Is het ten tijde van een moeilijke periode voor de KLM wel gepast om een feestje te geven?”, dat vroeg Toon Balm (Vice President Verkoop & Services KLM Nederland) zich hardop af tijdens de Jij&KLM Beachborrel die KLM gisteravond organiseerde in Papa’s Beach House (Hoofddorp). “Wij hebben tijdens de surprise visits die wij onlangs hebben gedaan gemerkt dat het ontzettend belangrijk is om de trade heel dichtbij ons te houden, want driekwart van de tickets wordt via de trade verkocht. Daarvoor zijn wij jullie ook ontzettend dankbaar”, aldus Balm.

Balm stond nog een moment stil bij de concurrentie waar de luchtvaartmaatschappij mee te maken heeft. “Jullie weten allemaal dat als je KLM in de pers ziet dat het niet allemaal rozengeur en maneschijn is. Er is inderdaad ontzettend veel concurrentie. Van de onderkant de lowcost carriers en van de bovenkant de traditionele airlines, maar ook de drie wijzen uit het oosten maken ons soms het leven zuur. Maar samen met jullie voelen wij ons sterk. Het zijn uitdagende tijden, maar we kijken vooruit met binnenkort de langverwachte 787 Dreamliner en dichterbij de KLM Werelddeal Weken die van start gaan.”

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.922627744479268.1073741920.125668274175223&type=3