LeisureReps, de organisatie die reisorganisaties en vakantie bestemmingen in het binnen – en buitenland voorziet van PR & Marketing expertise, gaat per direct aan de slag voor de populaire regio Gardameer.

“Via ons netwerk, kwamen wij in contact met de toeristische regio Lago di Garda”, aldus Ton Vendrig, Managing Partner van LeisureReps. “Daar lag een concrete vraag om de introductie van een nieuwe imagocampagne van het Gardameer binnen de Nederlandse markt te ondersteunen. Ons creatieve voorstel sloot daar goed op aan. We zijn dan ook trots dat we onze expertise nu ook kunnen inzetten voor deze populaire Italiaanse vakantiebestemming.”

Nadruk op e-commerce en social media
LeisureReps zet onder meer in op een eigen website voor de Nederlandse markt: ‘Garda-is-meer.nl’. Aan de ontwikkeling van deze website wordt nu hard gewerkt. “De lancering van de website verwachten wij nog voor het eind van dit jaar”, aldus Vendrig. “De site wordt de ‘backbone’ van de campagne en wordt met een zware affiliate SEA/SEO campagne aangejaagd. Daarnaast gaan we veel beeld gebruiken via social media kanalen zoals Facebook en YouTube.” Op dit moment kunnen bezoekers meer informatie over de regio vinden via lagodigardaveneto.com.