Miles Attack heeft recent een Europese enquête onder haar 36.100 leden gelanceerd. Het doel is om te kunnen anticiperen op wensen en verwachtingen van reisagenten voor de toekomst, zodat (toekomstige) Miles Attack-partners hen goed kunnen ondersteunen.
Sinds de oprichting werkt Miles Attack dagelijks aan het versterken van de relatie tussen partners (toeristische organisaties en verkeersbureaus) en reisagenten. “De ongekende crisis die de wereld vandaag doormaakt, en vooral de reisbranche, maakt dat we het programma evalueren. Het is ondenkbaar dat de verwachtingen van reisagenten morgen identiek zullen zijn aan die van gisteren. Daarop willen we ons voorbereiden, om al onze leden en partners zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen. Daarvoor werken we nauw samen met alle deelnemers van het programma; we winnen het advies in van zowel reisagenten als onze partners, om de beste ontwikkelingen door te kunnen voeren. De ambitie is groot, de uitdaging niet minder, we moeten het programma evalueren en aanpassen aan ieders nieuwe verwachtingen”, legt Elodie Noriant, managing director van het Miles Attack-programma, uit.
Alle leden van het programma kunnen nu aan de enquête deelnemen door in te loggen op hun Miles Attack-account op www.milesattack.com. De eerste 1.000 reisagenten die hun mening met Miles Attack delen ontvangen 50 MILES!