Mondial Assistance heeft het Keurmerk Klantgericht Verzekeren ontvangen. Het is de eerste verzekeraar in Nederland die het keurmerk heeft behaald en is beoordeeld volgens de strengere normen die sinds 1 januari van dit jaar gelden. Dit onafhankelijke kwaliteitskeurmerk toont aan dat de reisverzekeraar en hulpverlener goede service biedt en dat klanten verzekerd zijn van een constante kwaliteit van dienstverlening en klantgerichtheid.

Het Keurmerk Klantgericht Verzekeren wordt door de onafhankelijke Stichting toetsing verzekeraars toegekend. Het keurmerk stelt strenge eisen aan de klantinformatie, dienstverlening, klanttevredenheid en het kwaliteitsbeleid. Onderwerpen waar Mondial Assistance dagelijks veel zorg aan besteedt. “Het behalen van het Keurmerkcertificaat is in lijn met onze strategie om de klant centraal te stellen. Dagelijks aan onze klanten laten zien dat we doen wat we beloven. Heldere communicatie naar de klant is daar een onderdeel van. We besteden er veel aandacht aan en hebben naast onze brieven, folders en website recentelijk ook onze voorwaarden vernieuwd” , aldus Willem Snijders, Algemeen Directeur Mondial Assistance.