Het afgelopen kwartaal is Travelservice wederom sterk gegroeid. Vanaf het Noordeinde in Den Haag bouwt Travelservice gestaag aan de opzet van de grootste online stedenreizen specialist van Nederland.

Om de groei van Travelservice te ondersteunen is het bedrijf een unieke samenwerking gestart met 100%NL en Radio10 als vast mediapartner. Dit jaar en het komend jaar worden diverse acties gezamenlijk opgezet rondom muziekthema’s, waarbij steden een rol spelen. Travelservice zal zorgen voor onvergetelijke stedentrips die de luisteraars van 100%NL en Radio10 hierbij kunnen winnen. Afgelopen maand was bijvoorbeeld de actie “Wens het & krijg het”, waar diverse prijswinnaars op reis gaan of al zijn geweest naar bijvoorbeeld: Las Vegas, Kopenhagen en New York. “Middels deze samenwerking kunnen wij ons merk nog sterker in de markt zetten op een ludieke manier”, aldus Michael Ros (Directeur Sales & Marketing van Travelservice).

Tevens zal Travelservice gedurende de maanden november en december een grootscheepse radiocampagne starten. Een van de commercials is alvast hier te beluisteren. In oktober hebben we reeds een maand proef kunnen draaien en de reacties waren uitermate positief. “De nieuwe campagne is wederom een onderdeel van de nieuwe communicatiestrategie van Travelservice, hiermee willen we de naamsbekendheid van onze dienstverlening vergroten”, aldus Casper Knieriem (Directeur Business Development van Travelservice). Travelservice gelooft sterk in de combinatie van off- en online marketing, daarom zal er begin 2016 ook andere offline communicatie kanalen worden ingezet zoals een eigen magazine, airport reclame en billboards.