Deze week is de website EXPRNCE gelanceerd. Een primeur binnen de reisbranche aangezien EXPRNCE zich volledig richt op bucket list reizen, iets wat nog niet bestaat op de Nederlandse markt.

Om het maximale uit het leven te halen en meer te ervaren maken steeds meer mensen een persoonlijke bucket list. Een populaire trend waar EXPRNCE slim op in probeert te spelen. De website biedt elke dag 6 verschillende deals aan tegen zeer aantrekkelijke prijzen voor het binnen- en buitenland. “De diversiteit aan reisorganisaties in Nederland is groot, maar een organisatie die zich richt op bucket list reizen is er nog niet”, aldus Bert Bakker (woordvoerder van EXPRNCE).  Bert denkt dan ook een uniek concept in handen te hebben.

Bert geeft aan dat uit vooronderzoek is gebleken dat men vanwege drukte of geldgebrek vaak niet toe komt aan  het verwezenlijken van hun droom. Daarvoor kunnen ze nu bij EXPRNCE terecht, waar je met gemak een bucket list ervaring kan boeken. Of het nu gaat om flyboarden in Zeeland, tomaten gooien in Valencia of heli skiën in Canada. Elke droom kan bij EXPRNCE in een ervaring worden omgezet.

Op de site van EXPRNCE kan men naast het boeken van een reis ook een eigen bucket list samenstellen en delen.  Ter inspiratie kan men tevens de lijsten van anderen inzien en eventueel gebruiken om zijn of haar lijst uit te breiden.

EXPRNCE is een initiatief van Events Travel en eQommerce,  2 bedrijven die nieuwe mogelijkheden zagen in het aanbieden van bucket list reizen.  “Het wordt eens tijd dat mensen hun dromen echt gaan waarmaken en wij gaan ze daar bij helpen”,  aldus Bert.