TravelPro sprak met Mert Kayalioglu, general manager DTI Travel: “Ik werd vannacht gebeld met het nieuws over GTI en ook wij konden dit moment niet langer tegenhouden. Het is natuurlijk ontzettend jammer dat we deze in zorgelijke situatie terecht zijn gekomen. Ik ben volop aan het kijken wat er in de toekomst eventueel nog mogelijk is, maar de eerstkomende tijd zijn we natuurlijk vooral bezig met het goed afhandelen van de lopende zaken.”
4 reacties
Dear Fred,
If you don’t know the story really good from my point of view it’s better not to give any comments. On the other side, it was nice to see you on your yearly party as one of your main sponsor. I wish you all the best…
Heel jammer. Pas bij de presentatie-avond geweest, plannen voor o.a. nieuwe boekingsmodule zagen er veelbelovend uit.
Bärbel, heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze moeilijke tijd!
Sterkte Mert! Ook aan alle mensen bij jou op kantoor. Een bittere pil helaas, die ook mij (nog steeds) aan ’t hart gaat.
De laatste weken zijn klanten geweigerd in hotels, niet opgehaald voor transfers etc etc. Als reden werd openelijk door de leveranciers gecommuniceerd, dat de Kayi groep niet aan zijn financiele verplichtingen voldeed. Wij volgden de Duitse pers op de voet, terwijl in Nederland er nauwelijks tot geen berichtgeving was. Wij hebben GTI en DTI meteen op stop sale gezet. Ik vind het zeer zorgwekkend dat als branche we er bij staan, er naar kijken en geen actie (kunnen) ondernemen en nu zo veel klanten de dupe zijn en wij als branche imago schade oplopen. We moeten dit met z’n allen proberen te voorkomen.