Ook bij Face2Face Travel vond afgelopen zondag direct nauw overleg plaats met de diverse Travel Managers en reisorganisaties en werden alle zeilen bijgezet om klanten die in Egypte waren of deze week naar Egypte zouden afreizen van actuele informatie te voorzien. Takis Panagopoulos, directeur Face2Face Travel: ‘Juist in deze extreme situatie konden Face2Face Travel en haar Travel Managers de kracht van de organisatie tonen en snel en accuraat handelen. Met man en macht zijn wij dit weekend en ook maandag vroeg in de weer geweest met alles rond de Egypte-situatie. Onze Travel Managers waren het hele weekend paraat en bereikbaar en hebben hun klanten direct over de actuele situatie in Egypte kunnen informeren en verder op weg kunnen helpen. Géén van onze klanten heeft hoeven wachten tot maandagochtend 10.30 uur, wanneer normaliter de traditionele reisbureaus hun deuren openen. Hiermee wordt het voordeel van ons concept direct duidelijk: de Travel Manager is altijd, dus 24 uur per dag, bereikbaar voor haar klanten. Wij hadden de afgelopen dagen niet heel veel klanten die in Egypte verbleven, maar de klanten die wij hebben geïnformeerd en die gisteren zijn teruggekomen, waren zeer te spreken over onze werkwijze en service. Ook klanten die voor deze week een reis naar Egypte op de planning hadden staan, hebben wij -in goed overleg met de reisorganisaties waarmee wij samenwerken- om kunnen boeken naar een andere bestemming en dus een goed alternatief kunnen bieden. Het onderstreept eens te meer de slogan die wij hanteren en waar wij pal achter staan: ‘Persoonlijk geregeld, gerust op reis’.’