Personal Touch Travel startte een maand geleden met een klantenactie waarbij verschillende grote prijzen te winnen zijn, waaronder en geheel verzorgde Carnival Cruise vanuit Florida. De actie werd gelanceerd door acteur en zanger Joris Lutz (bekend van onder meer de serie Ha die Pa). Op de actiewebsite legt hij in een filmpje aan de consument uit wat ze moeten doen om kans te maken op de geheel verzorgde cruise. “Maar enkel een filmpje met zichzelf zien niet alle consumenten zitten”, zegt Felicia van der Vet (Marketing & Communicatie bij Personal Touch Travel). “En daarom komen we de consument tegemoet. Mensen kunnen naast een filmpje óók een foto met daarop drie items op Facebook plaatsen en vervolgens twee vrienden taggen. Door ook de hashtag #personaltouchchallenge te gebruiken, maken ze kans op de prijzen.

Wie kans wil maken op de prijzen maakt een video of een foto op basis van het oude spelletje ‘Ik ga op reis en neem mee’ en vult de zin aan met twee items. Daarna tagt hij twee vrienden. De volgende persoon moet deze items herhalen en de lijst aanvullen met nog twee items. “De actie loopt erg goed. We zijn zeker niet ontevreden. We zijn nu vier weken bezig en hebben al meer dan 30.000 consumenten bereikt die via de normale weg waarschijnlijk niet bij ons terecht waren gekomen”, zegt Felicia.

Directeur Harry Aarsse vertelt: “Het gaat ons met name om het verspreiden van onze naam onder consumenten en hiermee te zorgen voor een ‘buzz’ die leidt tot sales leads voor onze ZRA’s. We hebben als doel Personal Touch Travel hiermee in één keer goed op de kaart te zetten. Een droomreis zoals een cruise vanuit het altijd zonnige Florida spreekt natuurlijk bij iedereen tot de verbeelding.” Na de actieperiode, die zes weken duurt, zal de winnaar van de cruise bekend worden gemaakt.