GeniusTravel heeft vanaf maandag 10 augustus tot en met 17 augustus een pop-up store op luchthaven Schiphol. Doel is het promoten van de website en de app, die bekend staan om het reizen op prijs in plaats van bestemming.

“Wij zijn in veel opzichten zeker niet ontevreden met hoe het nu gaat met GeniusTravel, maar wij zijn er uiteraard nog lang niet”, zo laat oprichter Gennie Freen weten in een interview dat deze week is te lezen in TravelPro. “Wat ons project uniek maakt, is dat je aan het begin zowel een minimum als maximum aan kunt geven en dan in no time de mogelijkheden ziet. Hiervoor werken we samen met Skyscanner, Booking.com, Tiqets, Roomlr en Rentalcars.”

Bezoekers van de pop-up storen maken kans op twee vliegtickets ter waarde van € 100 door deze te bezoeken op Schiphol Plaza (tegenover Victoria’s Secret), plaats te nemen in de strandstoel, met eigen camera of smartphone een foto met het GeniusTravel-logo in beeld maken, deze foto op je eigen Facebooksite plaatsen met #GeniusTravel.com in de tekst. Er worden vijf keer twee vliegtickets verloot onder alle inzenders, die uiterlijk dinsdag 25 augustus 2015 bekend worden gemaakt op facebook.com/GeniusTravel.com.