Nieuws

Reactie D-reizen op Consumentenbond: ‘Wat een onzin’

Deel dit artikel

Volgens de Consumentenbond zou D-Reizen hun klanten extra laten betalen voor het bellen met de klantenservice en overtreedt hiermee de wet. De Consumentenbond heeft een melding gemaakt bij de ACM. Danja Lekkerkerk (Woordvoerder D-reizen) laat weten: “Dit is onzin.”

Volgens Lekkerkerk maakt D-reizen gebruik van één 0900-nummer. “En dat is zelfs een gratis nummer. Wij eisen dan ook een rectificatie van de Consumentenbond. We hebben geen idee waar dit vandaan komt. We weten namelijk dat we geen extra kosten mogen rekenen voor klanten die naar de klantenservice bellen en doen dat dus niet.” D-reizen heeft contact opgenomen met de Consumentenbond.

Auteur


Deel dit artikel
Vorige bericht

Consumentenbond: D-reizen en Ryanair overtreden wet met 0900-nummers

Volgende bericht

TravelBird bevestigt surseance van betaling

Auteur

Sharon Evers

Sharon Evers

"De reisbranche is een interessante branche die nooit stilstaat. En dat is precies waar ik van houd. Ik houd van beweging en ben er graag als de kippen bij als er ontwikkelingen voordoen die ik in elke journalistieke vorm met jullie ga delen."