Stelling van de week

Stelling van de Week #7

De stelling van TravelPro nr. 7 is:


[poll id=”10″]

Klik rechts op ‘Reacties’ om te reageren!!

© 2010, TravelPro. All rights reserved.

Het is niet toegestaan berichten of delen daarvan over te nemen zonder toestemming van de desbetreffende auteur. Bij het overnemen van citaten is bronvermelding verplicht. Je kunt wel berichten delen via de social media buttons.

Reageer met Facebook:

Reacties:

1 Comment

  1. 19 februari 2010 at 19:55

    Ik voorzie dat binnen enkele jaren er geen prijsbijlagen
    meer nodig zijn.
    Dagprijzen maken dat dit niet meer nodig is. Indien de consument
    hierop ingesteld is, zal het hieraan best snel wennen denk ik.
    Het reisbureau zal weer duidelijk in de picture staan om consument
    goed te informeren over de concurrerende prijzen en zal daarmee
    ook zijn meerwaarde kunnen tonen boven de internetboekers.
    Het reisbureau zal wel zeker een multichannel boekingsmogeljkheid
    moeten hebben en zal hard moeten werken om dit zo aantrekkelijk
    mogelijk te maken zodat de consument bij hem/haar online boekt.

    Wel is een online brochure gewenst zodat de consument nog een
    “brochure” gevoel kan houden en men kan dan zo de blz. printen of mailen waarvan de keuze van de accommodatie is gevallen.

    Het zal een prima besparing zijn op de drukkosten en de reisbranche
    wordt dan ook een stuk “groener”.
    Over drukkosten gesproken: wanneer gaan nu alle touroperators over
    op digitale facturering????? Zelfs de grootste t.o.’s sturen nog per post facturen: welk een besparing kan dit wel niet zijn vooral in deze barre tijden?!?

Vorige bericht

Heartwarming Valentine's special offer Hotelplan

Volgende bericht

Krijg de Amerikaanse smaak te pakken met Sunny Cars

Auteur

TJ van Apeldoorn

TJ van Apeldoorn

T.J. is commercieel directeur bij TravelPro.