Onlangs werd door Costa Cruises de 22e editie van de Champions of the Seas gehouden. De Over the Top award ging voor de vijfde keer op rij naar Stip Reizen. Zij noteerde over de hele linie de beste verkoopresultaten. Fred Verlinden, CEO Stip Reizen, kondigde vorig jaar, na het behalen van de vierde award op rij, aan dat, mocht hij de award nogmaals winnen, hij deze in ontvangst zou nemen in een (Stip)groen kikkerpak, en hij hield woord.
Daarnaast vielen ook Kras, Cruisewinkel.nl, Cruise Travel en Zeetours in de prijzen. Kras kreeg de prijs voor beste Group Sales, de award voor Best Individual Sales werd uitgereikt aan Cruisewinkel.nl. Cruise Travel viel met de award voor Best Tour Operator Sales in de prijzen en Zeetour realiseerde de grootste groei en mocht daarvoor de Biggest Growth award in ontvangst nemen.
Voor de 22e editie van Champions of the Seas werden 1.500 toppartners vanuit de hele wereld uitgenodigd aan boord van de Costa Diadema, waar ze kennis maakten met het nieuwste vlaggenschip. Daarnaast werden er diverse activiteiten georganiseerd, zoals ‘ViceVersa’, waarbij de partners de plaats van de bemanning in konden nemen en te ervaren hoe het leven aan boord voor hen is. Tevens stonden er ook zakelijke presentaties en marketing meetings met de marketing teams op het programma. ‘Protagonisti del Mar is ons belangrijkste evenement om de resultaten van onze partners te vieren, en tegelijkertijd onze groeistrategie te delen’, vertelt Norbert Stiekema, Costa Cruises Executive Vice President Sales & Marketing. ‘We hebben dit jaar veel nieuws om te presenteren, waaronder onze investeringen waarmee we ons marktleiderschap van het Costa brand in Europa zullen consolideren, maar ook de nieuwe brochure 2016/17, de nieuwe neoCollection brochure en de nieuwe organisatie van de Sales & marketing teams.’