Vanaf 23 mei start bij Toerkoop de ‘Summer Sale’. De in januari geïntroduceerde zomervakanties gaan vanaf dat moment in de uitverkoop. Consumenten kunnen tot 10 juni 2011 op toerkoop.nl en bij alle 130 Toerkoop Reisburo’s terecht voor spectaculaire kortingen. Consumenten worden via radiocommercials, online media-inzet, social media, advertenties, het Toerkoop inspiratiemagazine, de Toerkoop website en promotiemateriaal op de hoogte gehouden van de actuele aanbiedingen. De campagne heeft, net als de vorige campagne, een knipoog naar de modebranche. De aanbiedingen van de Summer Sale zijn zeer divers en gericht op doelgroepen én bestemmingen. Zo is voor elke doelgroep wel een passende reis te vinden tijdens de uitverkoop. In samenwerking met toeroperators worden bestemmingen zoals Spanje en Griekenland in het zonnetje gezet, maar ook worden doelgroepaanbiedingen, zoals kinderkortingen geboden. Alleenstaanden, gezinnen, groepen of stellen: voor elke doelgroep is een interessante aanbieding te vinden. Consumenten die hun zomervakantie nog niet geboekt hebben of wachten op het vrijkomen van hun vakantiegeld kunnen dit nu extra voordelig besteden aan de aanbiedingen die tijdens de Summer Sale worden geboden. Ook tijdens de Summer Sale kan de consument profiteren van de zekerheid die de vakantieadviseur van Toerkoop biedt, namelijk ‘ de vakantie die bij je past’. Veel consumenten vinden zekerheid belangrijk, zeker als het om hun zomervakantie gaat.