Touringcarbedrijf De Jong Tours is al meer dan 90 jaar een begrip in de regio Rotterdam voor busvervoer. Vele scholen, bedrijven en verenigingen maakten gebruik van de diensten van De Jong. De nieuwe eigenaar heeft er vertrouwen in de bestaande klanten op vertrouwde manier van kwalitatief goed busvervoer te voorzien.
“Het is voor ons een enorme kans om een bedrijf over te nemen met zo’n fantastische naam. Het faillissement was een dieptepunt, maar vanaf nu kunnen wij gaan bouwen en het bedrijf weer laten groeien” aldus directeur Albert Winnemuller van Betuwe Express.
Willemien de Jong, directeur van de Jong Tours, zegt zeer blij te zijn dat het 4 generaties oude familiebedrijf toch in goede handen is gekomen en wordt voortgezet onder dezelfde naam. Zo hoopt dat zoveel mogelijk personeel weer aan het werk komt.
Betuwe Express heeft vestigingen in Herveld en Deventer met in totaal 65 bussen en 120 personeelsleden. Na de overname van De Jong Tours ontstaat 1 van de grootste touringcarbedrijven van Nederland.
5 reacties
Fred van eijk: Willemien, heeft proberen te redden wat er te redden was…
Bedrijf was ernstig ziek, slechte chauffeurs…
Toiringcars werden niet correct schoon gemaakt enz
Sommige chauffeurs spraken niet eens fatsoenlijk Nederlands en reden met baseball petjes op…
Touringcar chauffeur is een beroep dat je met liefde moet doen, maar bij de jong kregen de jonge en chauffeurs die het graag wilde de kans niet…
Die mochten heel de week vanaf de p&o naar Amsterdam rijden en de bejaarden en 65 plussers mochten een tour rijden…
Nee het bedrijf was al ziek gemaakt door haar voorgangers!
Samen werken is de hele wereld opgebouwd. Welkom in Herveld Collega,s
Wij zijn van 13 Mei 2013 t/m 24 Mei 2013 Met De Jong naar Benidorm geweest ,En deze maatschappij was ons zeer goed bevallen,en onder leiding van chauffeur Ron. Wij hopen dat deze chauffeur weer goed terecht komt want hij is een vakman ook als reisbegeleider.
Gr.L.en C. Keereweer.
Dat heeft Willemien uitstekend gedaan. Complimenten. De familie mag trots op haar zijn
Goed nieuws voor onze “busmannen”. TOP! Nu de reisburo’s nog. Mijn gedreven en lieve collega’s zijn al dagen aan het bellen om alle geboekte klanten op de hoogte te stellen. Dan hebben we het nog niet over de emotie die hier bij komt kijken. Wat een kanjers hebben wij in dienst en wat ben ik ONGELOFELIJK trots op deze dames. Kom maar op nieuwe eigenaar, wij zijn er klaar voor.