Vandaag maakte Tom van Apeldoorn, de uitgever van TravelPro, bekend TravMedia te hebben overgenomen. TravMedia is onder meer verantwoordelijk voor het TravMagazine en TravEcademy. Beide vakbladen, TravelPro en TravMagazine, blijven naast elkaar bestaan.

“Wij zijn blij dat we de doorstart van TravMedia hebben kunnen realiseren, het zou enorm jammer zijn geweest als een degelijk merk ter ziele zou zijn gegaan. Zowel TravelPro als TravMagazine blijven naast elkaar bestaan, zie het als TUI en Kras, en dus als gezonde concurrentie”, zegt Tom van Apeldoorn. “TravMagazine is een prachtig product dat het verdient om in een stand alone-situatie verder te gaan. Persoonlijk ga ik met alle medewerkers in gesprek en mijn doelstelling is het om zoveel mogelijk medewerkers een mooie toekomst te bieden bij TravMedia 2.0. Natuurlijk zijn er aan de achterkant van beide organisaties grote synergetische voordelen te behalen, maar aan de voorkant blijven het twee verschillende merken die scherp blijven concurreren in de markt.”