Disney Direct, het nieuwe B2B boekingssysteem dat Disneyland Paris begin november introduceerde, wordt succesvol gebruikt. Ook het speciaal ingerichte Nederlandstalige call center in Parijs weet de reisagent al prima te vinden.
Het reisbureau dat de eerste boeking maakte via Disney Direct is razendenthousiast en Jantien Temmink van Disneyland Paris zocht hen op en maakte kennis met Arjan Dijkshoorn, eigenaar van VakantieXperts van der Werf in Delft: “We hebben deze maand al verschillende Disney boekingen gemaakt en zijn van mening dat Disney Direct ontzettend makkelijk in gebruik is. De allereerste boeking werd gemaakt door Daphne Karlas, die nu met verlof is. Snel en eenvoudig kon zij een definitieve boeking maken zonder daarvoor allerlei aanbiedingen te moeten doorspitten of andere informatie paraat te hoeven hebben. Ook het boeken van extra’s gaat simpel, want het wordt je overzichtelijk gepresenteerd. Daarnaast is het natuurlijk heel erg fijn dat de commissie op Disneyland Paris boekingen omhoog is gegaan!”. “Het grootste voordeel tijdens het boeken, is dat je direct contact hebt met Disneyland Paris” vervolgt Stefanie van den Berg, sinds 2002 werkzaam voor VakantieXperts van der Werf “Wanneer ik enkele wensen van mijn klant heb ingevoerd krijg ik al meteen het beste aanbod te zien. Bovendien kan ik via de het call center nu twee kamers tegelijk boeken. Echt heel snel en gemakkelijk!” Meer weten? Ga naar Disneystars.com.