Weg van de Massa gaat door als retail-partner, ondanks dat Sambasso gaat stoppen. Dit heeft geen gevolgen voor het label Weg van de Massa. In goed overleg met Sambasso is namelijk afgesproken dat Ilios Reizen het label Weg van de Massa gewoon voortzet.

“Afgelopen jaren hebben we met Weg van de Massa een mooie succesvolle samenwerking opgebouwd met de retail. Nu de reisbranche eindelijk uit het Corona-dal begint te klimmen, betaalt dit zich uit in een sterk groeiende vraag naar reizen weg van de massa. We investeren veel in nieuw aanbod in kleinschalige hotels, appartementen, casita’s, villas en fly-drive vakanties in Zuid-Europa. Wij gaan onze samenwerking met de retail dus zeker uitbreiden. Ook de bestaande SGRz dekking blijft en voor bestaande boekingen verandert er niets. We blijven ook in de toekomt een betrouwbaar retail-label.”

Dankzij Sambasso is Weg van de Massa via de website www.wegvandemassa.nl de relatie met de retail gestart. “We zijn Sambasso en Bert Wildeman daar zeer dankbaar voor en vinden het erg spijtig dat Sambasso gaat stoppen.”