Carl Schelleman, Vice President Sales en Services bij KLM, richtte zich tijdens de officiële opening van de avond tot de aanwezige reisagenten en liep samen met hen nog eens door de highlights van afgelopen jaar. Zo lanceerde KLM onder meer haar World Business Class, sloot een codeshareovereenkomst met Etihad en werden nieuwe bestemmingen als Fukuyoka, Alesund en Florence aan het netwerk toegevoegd. Ook introduceerde KLM op de Europesche markt haar nieuwe bagagebeleid en werd Economy Comfort gelanceerd. “Al met al heel wat innovatie en dat zullen wij ook in de toekomst blijven nastreven”, aldus Schelleman. “Niet alleen innovatie qua producten, maar ook in de relatie die wij met de reisprofessionals hebben. Jullie zijn en blijven immers de hoeksteen van onze distributie. Deze prachtige augustusavond is er daarom ook mede voor bedoeld om eenieder te bedanken voor je inzet en loyaliteit van het afgelopen jaar.”
Na deze openingsrede was het tijd om te genieten van een uitgebreid barbecuebuffet en al gauw daarna maakten de aanwezigen zich op voor de spannende Weet&Win!-Live Quiz waarbij prachtige prijzen in de wacht te slepen waren, waaronder een compleet verzorgde reis naar Curacao met overnachtingen in het luxe Santa Barbara Beach Resort. Na een spannende finale wist Peter van Asperen van Ideez4travel.nl deze felbegeerde hoofdprijs te bemachtigen.
Kijk voor foto’s van deze mooie zomeravond snel op de facebookpagina van TravelPro